RESERVEER TIJDIG JOUW PLAATSJE IN EEN VAN ONZE GROEPSLESSEN! 
 

ONZE GROEPSLESSEN

*Het rooster op de clubplanner applicatie is telkens het juiste rooster.
Kijk dus zeker na of jouw les gepland staat en waar deze doorgaat. 

Uitleg Groepslessen

Vuurzaal

Waterzaal

Outdoor

Fatburner

Fatburner is voornamelijk een cardio les waar ook kracht(uithouding) in verwerkt zit.

Deze intense les zorgt voor een verhoogde hartslag, waardoor de vetverbranding op gang gebracht kan worden. 

 

OUTDOOR of WATERZAAL

BBB

Tijdens de les BBB zullen niet alleen Borst, Buik en Billen maar ook de rest van het lichaam optimaal getraind worden. Tijdens de les maken we zowel gebruik van eigen lichaamsgewicht als van lichte gewichtjes en weerstandsbanden. Geschikt voor iedereen die graag wat spieren wil verstevigen, aan een lagere intensiteit dan een fatburner les. Deze les is ook geschikt voor beginners.

OUTDOOR of VUURZAAL

Bodymix

Kan je niet goed kiezen tussen een kracht of een cardio les? Dan kan je kiezen voor bodymix! Tijdens deze combinatieles krijg je deels cardiotraining en deels spierverstevigende training.

OUTDOOR of VUURZAAL

Pilates

Pilates is een lage impact les gericht op krachtontwikkeling (vooral kernspieren), verbetering van flexibiliteit en uithoudingsvermogen (door focus op ademhaling).

Deze training is zodanig opgebouwd om iédereen te laten sporten ongeacht fysieke conditie of sport ervaring.

WATERZAAL, VUURZAAL of OUTDOOR

Yoga

Deze yoga les zal momenteel een VINYASA les zijn. 

Deze les is gericht op rust en ontspanning in combinatie met de nodige werkmomenten, je laat de dagelijkse stress even aan de deur achter en komt helemaal tot jezelf.

VINYASA 

Vinyasa Yoga is een heel dynamische yoga vorm en wordt ook wel eens 'yoga flow' genoemd. 

YIN

Yin Yoga is een langzame vorm van yoga. Rustige houdingen en poses worden voor langere tijd vastgehouden. De poses die je bij deze vorm van yoga aanneemt zijn vooral gericht op het versterken en versoepelen van bindweefsel en gewrichten; ze rekken dieperliggende spieren.

HATHA

Hatha Yoga bestaat uit het aannemen van verschillende asana's, onder gecontroleerde vorm. Je gaat hier vrij hard werken op een zeer gecontroleerde manier.  

Deze les is gericht op rust en ontspanning in combinatie met de nodige werkmomenten, je laat de dagelijkse stress even aan de deur achter en komt helemaal tot jezelf.

VUURZAAL

Dance Workout

Tijdens de dance workout gaan we al dansend een choreografische workout opbouwen! 
De les wordt stelselmatig opgebouwd, zodat iedereen er plezier aan kan beleven. Elke week is een nieuwe les, eens een andere stijl qua dans en / of muziek. 
Dus de perfecte les waar je zo zonder probleem kan inspringen!

 

(Momenteel niet in het rooster) 

Indoor Cycling

De perfecte cardio workout met focus op de benen, billen & core.

Hou jij van klimmen,freezen, jumps & runs? 

Dan is deze les iets voor jou!

Tijdens de les komt er een mix aanbod van beat rides, technisch fietsen, FTP testen, leren rijden met de software van de fiets…

Fun en zweten staat centraal in deze les. 

(Start 2 cycle is een lessenreeks perfect voor beginners. Zie aparte info.)

VUURZAAL

Abdostretch

Abdostretch is voornamelijk een mobiliteitsles, waarbij de gewrichten in ons lichaam gemobiliseerd worden, de spieren verlengd en de core verstevigd wordt. Deze rustige les heeft een grote impact om het welbevinden en het nodig tot rust brengen van onze ‘mind & body’. Daarnaast gaan we ook focussen op de core om toch het zelfbewustzijn en de nodige lichaamscontrole te gaan versterken.

VUURZAAL of OUTDOOR

Latin Aerobic

Latin aerobic is een choreografische aerobic work-out.

Calorieën verbranden, spieren verstevigen en plezier maken op leuke opzwepende muziek.

We bouwen de les stap voor stap op, dus geen paniek indien je van jezelf denkt geen danser te zijn. Elke les is anders en dus voor iedereen toegankelijk.

VUURZAAL of OUTDOOR